Keycert

Το KeyCERT είναι το ελληνικό πιστοποιητικό γνώσεων πληροφορικής και δεξιοτήτων χρήσης Η/Υ.

Το πιστοποιητικό KeyCERT αναγνωρίζεται επίσημα τόσο από το ελληνικό Κράτος, όσο και από την Ευρωπαϊκή Ένωση και άλλα κράτη σε όλο τον κόσμο.

Επίσης, είναι πιστοποιητικό εγκεκριμένο από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ), αποτελεί «διαβατήριο» για το ΑΣΕΠ.

KeyCERT IT Expert

Το KeyCERT IT Initial ή Basic ή  Basic Plus πιστοποιεί ότι ο κάτοχός του διαθέτει ικανοποιητικές γνώσεις και δεξιότητες στη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και είναι σε θέση να χρησιμοποιεί τον υπολογιστή στις κύριες εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου (Επεξεργασία Κειμένου, Υπολογιστικά Φύλλα), στις βασικές υπηρεσίες του διαδικτύου (Internet) καθώς επίσης και στη  Χρήση Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων (Windows), Βάσεις Δεδομένων (Access) και Παρουσιάσεις (Power Point).

Οι θεματικές ενότητες που καλύπτει το  βασικό επίπεδο KeyCERT IT είναι:

Επεξεργασία Κειμένου (Word)
Υπολογιστικά Φύλλα (Excel)
Υπηρεσίες Διαδικτύου (Internet-Outlook)
Χρήση Η/Υ και Διαχείριση Αρχείων (Windows)
Βάσεις Δεδομένων (Access)
Παρουσιάσεις (Power Point)

KeyCERT IT Expert

Tο πιστοποιητικό που αποδεικνύει ότι, ο κάτοχός του γνωρίζει σε βάθος τις πιο διαδεδομένες εφαρμογές αυτοματισμού γραφείου και διαθέτει υψηλού επιπέδου γνώσεις και δεξιότητες.

Το KeyCERT IT Expert πιστοποιεί ότι, ο κάτοχός του διαθέτει προχωρημένες γνώσεις και δεξιότητες (advanced level) σε μια ή περισσότερες από τις εξής τέσσερις (4) αυτόνομες ενότητες: Επεξεργασία Κειμένου (Word), Υπολογιστικά Φύλλα (Excel), Βάσεις Δεδομένων (Access) και Παρουσιάσεις (Power Point). Το KeyCERT IT Expert απευθύνεται κυρίως σε όσους:

  • Έχουν αποκτήσει προχωρημένες δεξιότητες στις κύριες εφαρμογές γραφείου και θέλουν μια έγκυρη και διεθνώς αναγνωρισμένη απόδειξη των γνώσεών τους.
  • Κατέχουν ήδη γνώσεις βασικού επιπέδου χρήσης Η/Υ και επιθυμούν ν’ αποκτήσουν ένα επιπρόσθετο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας.

 

 

 

 

Site created by Manolis Marinakis